rondje Europa in 6 weken

weer thuis ....

Hoi allemaal,

En dan nu nog een (laatste) berichtje vanuit ons eigen thuis. Vanmiddag zijn we weer thuis gekomen na een voorspoedige autorit. Even over de grens kregen wedeeerste regenbui sinds weken over ons heen en ook het wolkendek deed weer echt Nederlands aan. Eenmaal thuis: de caravan uitgepakt, kopje koffie gedronken, post bekeken en op naar Tom en Anniek, die hadden samen met Uafae een heerlijke (Italiaanse) welkomsmaaltijd bereid. Dus gelukkig niet naar de AH en nog niet hoeven kokenmaar makkelijk aangeschovenen lekker bijgekletst (nog bedankt !).

Nu ligt Laura weer lekker in haar eigen bedje (ging erg makkelijk) en wennen wij ook weer langzamerhand aan het thuis zijn (en vooral het 'binnen' zitten), terugkijkend op een heerlijke (lange) vakantie. Is iedereen aan te raden, zelfs in een caravan

Wink
. Ik vond het erg leuk om via dit log een aantal mensen op de hoogte te houden en genoot van de berichtjes die teruggestuurd werden. Nu nog kijken of ik er een leuk album van kan maken.

Iedereen bedankt voor het mee lezen en de leuke berichtjes / gedichtjes. Vanaf nu kan dat weer via de email, de SMS of gewoon per telefoon. Natuurlijk ook weer te volgen via Facebook.

Nogmaals bedankt,

Lieve groetjes,

Ellis (ook namens Paul en Laura)

Uafae/ nog altijd je eigen weervrouw uit Doorn

Fijn dat jullie terug zijn! In goede gezondheid en met nog meer reisverhalen!

Bedankt dat we konden meegenieten!

Groetjes van Ab!