rondje Europa in 6 weken

Schwarzwald

Hoi allemaal,

Vandaag gereden vanaf het Lago Maggiore, via Lugano (duur Zwitserland vignet moeten kopen voor auto EN caravan !!), dwars door het mooie Zwitserland richtingFreiburg. Nu staan we op een mooie camping in Munstertal in het 'Schwarzwald'. Vanmiddag nog even heerlijk gezwommen, daarna schnitzel gegeten 'mit pommes frites' en toen een voorstelling gezien van acrobaten voor de kinderen. Leuk, Laura moest er erg om lachen.

Het is hier nog mooi weer, dus we blijven hier een dagje. Trekken dan donderdag verder noordwaarts. Zoeken nog een keer tje een mooi plekje en zullen dan in de loop van de vrijdag thuis komen. Zo bezig metde terugweg komen de gedachten aan Doerak en 'hoe zal de tuin erbij liggen met al die regen'wel weer boven borrelen, maar 't zal wel weer wennen zijn als 't gewone leven 'wieder anfangt'.

Ben wel van plan er nog een mooie vakantietijd van te maken, met leuke dingen doen en klusjes afmaken (bv. foto album(s) afmaken). Ik hou het kort deze keer (we krijgen een half uur gratis internet !!). Tot gauw weer ziens !

Groetjes,

Ellis