rondje Europa in 6 weken

Lago Maggiore

Hoi allemaal,

Inmiddels staan we op een camping aan het Lago Maggiore. De terugreis is zachtjes aan ingezet

Frown
. Zelfs Paul heeft het nog niet over 'Hoe zou het met Doerak zijn' en dat wil wel wat zeggen. We zijn samen met Judith en fam. hier naar toe vertrokken, zij gingen wat sneller metde camper en konden dus al twee mooie plekjes uitzoeken (camping Village Lago Maggiore). Het weer is hier goed, iets minder warm maar nog steeds heerlijk. Er komen langzamerhand steeds meer Nederlanders deze kant op, volgens mij zijn de schoolvakanties begonnen. Nog een paar daagjes hier en dan gaan we via Zwitserland en Duitsland terug naar Nederland om daar op 8 JULI !! aan te komen. Hopelijk zijn de weersvoorspellingen inmiddels in Nederland ook goed, want ik reken wel op een voorzetting van het vakantiegevoel, met een lekker zonnetje en heerlijk in de tuin lounchen. Vandaag gaan we met ons bootje (rubber !!) het meer op. Vinden de kids leuk en Paul kan goed roeien en vanavond gaan we pannenkoeken eten, had ik meegenomen (i.p.v. een mud aardappels) en gezien het naderend afscheid gaan we maar aan de Nederlandse pannenkoeken (wel wennen na al die pizza's en heerlijke pasta's). Ik wens jullie nog een lekkere zondag, zal vanavond nog wat foto's plaatsen.

Lieve groetjes,

Ellis

uw weerman

U kunt gerust zijn. De weersverwachting voor Doorn en omstreken, voor de komende dagen, na vrijdag de 8e, is redelijk positief! Eigenlijk typisch Hollands zou je kunnen zeggen: Altijd wel schijnt er ergens een welwillend zonnetje, met een temperatuur van rond de 20 graden, en altijd wel wordt dat zonnetje behoorlijk getemperd door een grijs wolkendek. En ook altijd weer valt er zo nu en dan een regenbuitje, om je plezier behoorlijk te vergallen. Dat is al eeuwen zo in dit kille kikkerland, men dient eraan te wennen. Kan men dat niet, dan verkiest men het zonnige zuiden, bij voorkeur de azuurblauwe zee- en meerkusten, en above all, die van de italiaanse Lago's!! Is men daar eenmaal aanbeland, dan is men toch wel van Lotje getikt, mesjogge, de sukerbieteveurdekont en door de molenwiek geraakt, als men dan nog wederkeert naar de Lage Landen bij de zee. Zeker met een gammele caravan en een oude wagen die het niet meer trekken kan.. In dat geval blijf je zitten waar je zit en verroer je niet.