rondje Europa in 6 weken

nu dan nog een reisje langs de Rijn, Rijn, Rijn .....

Hoi allemaal,

Ons laatste campingplekje is gevonden en wel op camping Goldene Meile in Remagen, een klein gehucht langs de Rijn, tussen Koln enKoblenz. Hoewel de camping in het grote ANWB boek als 'de mooiste en modernste camping van het Romantische Rijndal'staat aangeschreven, valt dat een beetje tegen. Ze hebben het ofover het sanitair, dat is inderdaad erg mooi, netjes en modern maar daar betaal je danwel weer70 eurocent voor of het genoemde Rijndal is het enige Rijndal en zeerklein van omvang

Sealed
.Om de Rijn te kunnen zien moeten we een sleutel halen (5 euro borg). Dat hebben we natuurlijk gedaan want die imposante rivier Rijn willen wewelvan dichtbij aanschouwen. Verder prima camping, onze caravan vlakbij de speeltuin.Laura werd meteen 'te spelen gevraagd'door eenDuits 4-jarige meisje, dikke vriendinnen en weer kunnen ze elkaar erg goed verstaan.

Zo de vakantie zit er bijna op. De eerste regenbuien zijn ook al weer gevallen, gelukkig steeds 's nachts. Hopelijk maakt het de caravan een beetje schoon, scheelt bij thuiskomst een hoop schoonmaakwerk. Ik zal nog wat foto's plaatsen om jullie een indruk te geven van dit Duitse plekje.