rondje Europa in 6 weken

Laatste ochtendje Balaton

Vandaag onze laatste uurtjes aan het Balatonmeer. Mede door ons 4-daagse autovignet zijn we genoodzaakt Hongarije in 4 dagen door te reizen. Een mooi land en een mooie plek aan het meer (Mariette, ook zeker een aanrader voor jullie !). Laura heeft heerlijk gespeeld met haar Nederlandse vriendjes en wij hebben lekker koffie en wijntjes gedronken met onze Utrechtse buurtjes. Nou ja Utrechts, ze wonen inmiddels voor een jaar in Piemonte, een mooie Italiaanse streek tussen Milaan en Genua (sabatical). Tja, ook een idee voor de toekomst ?

Alles is weer ingepakt, de caravan weer rijklaar gemaakt (gaat erg snel zo langzamerhand) en dan gaan we zo weer op pad. Richting Kroatie, in de buurt van Zagreb, zo'n 400 km rijden. Onze Hongaarse Forinten (Eén euro is plm 250 forint) inwisselen voor de Kuna (1 euro is ongeveer 7,7 Kuna). 't Is weer even wennen maar al die verschillende munten roepennostagische herinneringen op. Jammer dat je bij de grens niet meer al die verschillende stempels kan halen voor in je paspoort

Laughing

Voor nu, allemaal nog een lekkere zondag, Gerrit sterkte deze dagen en tot snel weer.

groetjes,

Ellis (en Paul en Laura)

toos

jullie sjezen wel door midden europa hoor. sla je niet heel veel over? prachtige steden als boedapest en praag? fijn dat er voor laura her en der speelmakkertjes zijn. en ja, het leuke van reizen is ook onderweg zijn. zeker met je eigen bed achter je aan.
slaapt paul goed in de caravan? en vermaakt laura zich op de achterbank tijdens het rijden? ik lees wel weer. fijne tijd.

nonie

Wow! Sounds really super trip. What's an advanture especially for Laura! You can visit some countries in a short period..I'm so jealous hihihi
Goede reis! Groetjes aan Laura en Paul!

Mariette

ach jongens, wat een avontuur. En dat je nog tijd hebt om het allemaal op te schrijven! Het klinkt erg leuk, ik zal de aanrader onthouden. Veel plezier de komende dagen en ik lees het weer.