rondje Europa in 6 weken

Inpakken en wegwezen

Vandaag grotendeels besteed aan het inpakken van de caravan. Morgen nog de laatste spullen en dan vertrekken. Het plan is om 's ochtends vroeg te gaa nrijden maar ons kennende gaat dat niet lukken. Als het 10 uur wordt, is dat al heel goed.Dan nog even langs Bunnik om de caravan te wegen en eventueel nog wat spullen te verplaatsen om nog mooiere verdeling te krijgen (nee, bij een te hoog gewicht, laten we niemand achter

Wink
. Dan richting Duitsland. Het schijnt druk te worden op de Duitse snelwegen vanwege Hemelvaartsdag en het lange, vrije weekend daaropvolgend. Veel Polen zullen terugrijden naar hun familie. Zo ook wij, naar Paul's familie dan. Hopelijk komen we vrijdag aan inRydultowy een dorpje in het Zuiden van Polen, ten westen van Krakow. Zaterdag zijn we uitgenodigd voor een echte Poolse bruiloft, een neef van Paul gaat trouwen. Ben benieuwd ...

Groetjes,

Ellis

tom en anniek

Nou wij gaan jullie volgen hoor. Fijne vakantie en kom weer heel thuis. Al iemand om de plantjes te verzorgen??

Gerrit

Mooi, zo'n blog van jullie reis en familiefeest! Nu kan ik eindelijk mijn functie van 'big-brother', who is watching you, ten uitvoer brengen.. Ik ga jullie volgen, geniet er nu al van. Om te beginnen: Zijn jullie vertrokken? En loopt de caravan er soepeltjes achteraan? Vergeet niet te schrijven en te fotograferen! Mooie en voorspoedige reis!

toos

dag alledrie,
we wensen jullie een hele fijne reis.
dat je maar veel mag zien en beleven.
we gaan de reis zeker volgen en vinden het een prima initiatief. is pauls vader al aangekomen?
rij voorzichtig naar links van Krakow.

hedoor

Hoi Ellis,Paul en laura,
heel veel plezier en een fijne vakantie, en een mooi bruiloftsfeest. Wij kunnen julie 2 weken volgen daarna gaan wij 2 weken op vakantie. Doe wel voorzichtig en heelen gezond weer terug komen.
Paul doe je Pa ook de groetjes van ons.

Gr Doreen & Henk

Uafae

Hallo hallo,

En, hopelijk valt het mee met de drukte? Wij gaan jullie zeker volgen, erg leuk idee! Hoe vindt Laura het tot nu toe? Heel veel plezier, geniet er van. En bijzonder om een keer een trouwerij in Polen mee te kunnen maken.

Gr Uafae (& fam.)

Mariëtte

Hoi Laura, Paul en Ellis,

Leuk zo'n initiatief en zo grappig Ellis, dan jij als datumprikker.nl en mijn verlanglijstje. nl freak dit doet. Past helemaal in het rijtje, maar het verrast mij telkens weer dat het bij jou past. Afijn, ook wij gaan jullie voor 2 weekjes volgen, want dan mogen wij lekker 3 weken erop uit. Genietse en wie weet tot in Italië. lieve groet, Sanne, Vincent en Mariëtte

Jolanda

Hoi Ellis, erg leuk om jullie zo te volgen, ben nu ook wel nieuwsgierig wat er met die bruidegom an de hand is....laat je het ons nog even weten? Verder een goede reis gewenst. Groetjes Jolanda